Dietetyczne bajaderki kakaowe

1458637_648490885218660_1959288157_n

Składniki:

  • mleko 
  • płatki owsiane
  • rodzynki
  • migdały
  • wiórki kokosowe
  • orzechy laskowe
  • orzechy włoskie
  • suszone figi
Do zagotowanego mleka wsypać wszystkie posiekane składniki (bakalie można dodać takie, jakie się lubi). Przykryć pokrywką, odczekać chwilę, aż zgęstnieje i ostygnie. Dodać miód i kakao gorzkie.
Zwilżyć dłonie wodą (tak jest wygodniej) i lepić z masy kuleczki. Wstawić je do lodówki na kilka godzin.
Można zjeść także na ciepło w miseczce (przed formowaniem kulek).
Smacznego ! 
Takie bajaderki są źródłem błonnika, nienasyconych kwasów tłuszczowych (których w ograniczonych ilościach nie należy się obawiać), białka roślinnego, lecytyny (poprawia pamięć i koncentrację), witamin z grupy B, magnezu (na mocniejsze nerwy) i wielu innych niezbędnych składników.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>