Kontakt

E-mail: k.skukowska@vp.pl

Numer telefonu: 783 856 199

Facebook: facebook.com/k.skukowska

Strona internetowa: k-skukowska.wix.com/dietetyk

7 przemyśleń na temat “Kontakt”

  1. ~Joanna pisze:

    Witaj
    Mam pytanie w sprawie jajek.moje dzieci nie przepadają za jajkami w formie czy gotowanej czy smażonej czy tez pasty stad moje pytanie czy jajka w formie naleśnikow ,placuszkow ,tez maja taka sama wartość odżywcza czy ta wartość jakoś sie zmienia ? A omlety biszkoptowe z jajek ubijanych ?
    Dziękuje za odpowiedz .
    Bardzo ciekawy blog ,dziękuje ze chcesz sie dzielić swoją wiedza
    Pozdrawiam
    Joanna

    1. kath pisze:

      Jajka nie tracą swojej wartości, niezależnie od formy. Nie należy ich jedynie bardzo ścinać, gotować na twardo, ani długotrwale smażyć, bo wówczas białko staje się niestrawne w 100%.
      Naleśniki i placuszki są jak najbardziej wskazane dla dzieci. Ważne jednak jest z czego przygotujemy oraz z czym podamy takie słodkości – warto wybrać mąkę graham lub owsianą bądź orkiszową, a podawać z owocami świeżymi lub własnoręcznie przygotowanymi musami z owoców lub twarożkiem.
      Pozdrawiam

  2. ~Iza pisze:

    Witam. W Pani przepisach często pojawia się odżywka białkowa w różnych smakach. Chciałabym zapytać jaka odżywkę Pani poleca (chodzi mi o smak waniliowy), aby można ją było stosować jako zamiennik cukru waNILInowego :) ot, żeby dac łyzkę czy dwie do smaku na przykład sernika. nie chodzi mi raczej o jej systematyczne spożywanie, bo generalnie nie bardzo wiem jak w ogóle działają te odżywki, chyba, ze będzie Pani tak uprzejma i mi pokrótce wyjaśni :) z góry dziękuję i pozdrawiam, Iza

    1. kath pisze:

      Odżywki białkowe stosuję wyłącznie do wypieków, i też nie zawsze. Osobiście używam tych najbardziej popularnych, czyli Olimp, Trec itp.
      Odżywki te mają na celu uzupełnienie białka w diecie, jeśli ktoś nie daje rady jeść tyle białka, ile powinien. Jeśli jesteśmy w stanie dostarczyć potrzebną ilość białka z naturalnych produktów, to nie ma potrzeby brania dodatkowo odżywek – białko z pokarmu jest o wiele lepiej przyswajalne i zdrowsze :)

  3. ~LV pisze:

    Tłuszczów a nie tłuszczy !!! Jak Ty odmieniasz???

  4. ~Sandra pisze:

    Witam. Mam pytanie otóż ,że chodzę do szkoły i zazwyczaj wracam do domu koło 16. Czy mogłabym jeść obiad o godzinie 16 ,zamiast o 13. Łatwiej jest mi zabierać ze sobą dwa mniejsze posiłki czyli II śniadanie i ten niby podwieczorek zamiast obiadu. Tylko właśnie nie wiem czy jest to zdrowe i czy moja figura i waga na tym nie ucierpią? Obecnie jestem na redukcji. Mam nadzieje ,że odpowie mi pani. Pozdrawiam i dziękuję :)

    1. kath pisze:

      Oczywiście, że możesz :) Nikt nie każe brać obiadu do szkoły, skoro można go zjeść w domu :)
      Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>